ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΓΙΑΤΙ LAMDA SERVICE;

Η LAMDA SERVICE με σεβασμό στον άνθρωπο, τη φύση και το περιβάλλον, δίνει πραγματικές λύσεις σε προβλήματα και όχι υποσχέσεις.

Απεντομώσεις – Μυοκτονίες
Από το 1990 ειδικευόμαστε στην καταπολέμηση επιβλαβών εντόμων σε κατοικήσιμους χώρους και αντιμετωπίζουμε προβλήματα με ποντίκια σε εσωτερικούς & εξωτερικούς χώρους με αποτελεσματικότητα και ασφάλεια.

Απώθηση περιστεριών
Παρέχουμε ολοκληρωμένες λύσεις απώθησης και εγγυόμαστε το αποτέλεσμα, με πλήθος εφαρμογών σε μπαλκόνια, φωταγωγούς πολυκατοικιών, νοσοκομεία και λοιπά κτίρια. Επιπλέον, αναλαμβάνουμε τον καθαρισμό και την απολύμανση του χώρων.

Φυσικό & ηλεκτρονικό κατάστημα
Είμαστε εισαγωγείς και μπορούμε να παρέχουμε προϊόντα στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς, τόσο από το φυσικό μας κατάστημα, όσο και από το e-shop. Διαθέτουμε τη μεγαλύτερη γκάμα σε εντομοκτόνα, ποντικοφάρμακα, είδη απώθησης ζώων κ.α.

Εξειδικευμένες υπηρεσίες
Είμαστε επαγγελματίες απολυμαντές και με εγγύηση αποτελέσματος αναλαμβάνουμε κάθε βαθμού δυσκολίας υπηρεσίες:

  • Aπολύμανσης
  • Απεντόμωσης
  • Μυοκτονίες
  • Απώθησης πουλιών

Κεντρικό κατάστημα
Το ΝΕΟ μας κατάστημα στην Καλλιθέα, βρίσκεται στην οδό Κλειτομήδους 12 και λειτουργεί Δευτέρα-Παρασκευή 9.00 ως 17.30.

Μπορείτε να φτάσετε εύκολα με τον ηλεκτρικό (300μ από το σταθμό του Ταύρου) ή με αυτοκίνητο (Στο τέλος της οδού Χαμοστέρνας, μετά την γέφυρα του ηλεκτρικού).

E-shop
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα LAMDASERVICE.GR μπορείτε να δείτε και να ενημερωθείτε για όλα τα προϊόντα μας και να αγοράσετε εύκολα αυτά που θέλετε.

Θα βρείτε μεγάλη ποικιλία από εντομοκτόνα υγειονομικής σημασίας, ποντικοφάρμακα, προϊόντα απώθησης ζώων, απολυμαντικά & αποσμητικά, ψεκαστήρες, είδη ατομικής προστασίας κ.α.

Γιατί LAMDΑSERVICE;

  • Είμαστε εισαγωγείς και μπορούμε να παρέχουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας σε χαμηλές τιμές
  • Δίνουμε μόνο ειλικρινείς απαντήσεις
  • Έχουμε συνέπεια στα λόγια και τα έργα μας
  • Δίνουμε πραγματικές λύσεις σε προβλήματα και όχι υποσχέσεις
  • Μας χαρακτηρίζει ο επαγγελματισμός, η ευγένεια και η αποτελεσματικότητα.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;

Η διαδικασία αγοράς στο LAMDASERVICE.GR είναι πολύ εύκολη:

1. Χρησιμοποιήστε τις κατηγορίες που βρίσκονται στο κεντρικό menu, πλοηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας και βρείτε αυτό που ψάχνετε. Μπορείτε επίσης να αγοράσετε χρησιμοποιώντας την κατηγορία ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΝΑ ΕΙΔΟΣ ΕΝΤΟΜΟΥ, όπου θα βρείτε αλφαβητικά τις κατάλληλες λύσεις για τα προϊόντα που χρειάζεστε.

2. Όταν εντοπίσετε κάποιο προϊόν που θέλετε να αγοράσετε, επιλέξτε το μέγεθός σας και κάντε κλικ στο κουμπί “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ”, το οποίο βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν.

3. Ελέγξετε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών κάνοντας κλικ στο link “ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ” το οποίο βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί “ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ” για να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι σας.

4. Κάντε κλικ στο κουμπί «ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ» για να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Μπορείτε να πληρώσετε είτε με αντικαταβολή, δηλαδή εξοφλώντας μετρητά τον υπάλληλο της ΕΛΤΑ COURIER με την παραλαβή της παραγγελίας σας, είτε μέσω πιστωτικής κάρτας, είτε μέσω PayPal, ή ακόμα και με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;

Όχι. Μπορείτε να αγοράσετε ως απλός επισκέπτης ή και ως εγγεγραμμένο μέλος. Η διαδικασία εγγραφής μέλους είναι πολύ γρήγορη και απλή. Αφού εισάγετε κάποιο προϊόν στο καλάθι και επιλέξετε να συνεχίσετε στο ταμείο, το σύστημα θα σας καθοδηγήσει αυτόματα να εγγραφείτε ως νέο μέλος. Τα στοιχεία που πρέπει να εισάγετε κατά την εγγραφή σας χρησιμοποιούνται μόνο για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας, για την αποστολή της παραγγελίας σας. Τα προσωπικά σας δεδομένα συλλέγονται από την εταιρεία μας αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο της διενέργειας συναλλαγών με το LAMDASERVICE.GR και της επικοινωνίας μας μαζί σας, για την ολοκλήρωση των παραγγελιών σας και τη διευκόλυνση των παραδόσεων. Όλα τα προσωπικά σας στοιχεία, τα οποία συλλέγονται μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας του LAMDASERVICE.GR είναι τα απολύτως απαραίτητα για τη διενέργεια των ως άνω υπηρεσιών και η εγγραφή σας δηλώνει την πλήρη συγκατάθεσή σας. Έχετε τη δυνατότητα, οποιαδήποτε στιγμή, να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα σας. Μπορείτε επίσης οποιαδήποτε στιγμή να ζητήσετε την άμεση διαγραφή των στοιχείων σας. Επίσης δικαιούστε να ασκήσετε οποτεδήποτε όλα τα δικαιώματά σας εκ των άρθρων 11-13 του ν. 2472/1997. Σε κάθε περίπτωση πάντως τα στοιχεία σας διατηρούνται από την εταιρεία μας μόνο για όσο χρόνο είστε εγγεγραμμένος χρήστης του LAMDASERVICE.GR. Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν ανακοινώνονται σε κανέναν τρίτο και διαχειρίζονται αποκλειστικά από την εταιρεία μας.

ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ;

Οι αποστολές γίνονται σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο. Τα περισσότερα προϊόντα μας αποστέλλονται εντός δύο εργάσιμων ημερών με ΕΛΤΑ courier.

Τα έξοδα αποστολής διαμορφώνονται ως εξής:

ΕΛΛΑΔΑ

Έξοδα αποστολής: 2,00€ για αποστολές εντός Αττικής Έως 2 kg
Έξοδα αποστολής: 2.60€ εκτός Αττικής Έως 2 kg
Επιπλέον κόστος ανά κιλό από 2 Kg και πάνω: 1.25€
Αποστολή με Αντικαταβολή (μετρητά, επιταγή): 2.40€

ΚΥΠΡΟΣ

Έξοδα αποστολής: 17,50€ για αποστολή σε όλη την Κύπρο Έως 2 kg
Επιπλέον κόστος ανά κιλό από 2 Kg και πάνω: 2.20€

Για αποστολή σε Κύπρο ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ η δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή

Μπορείτε επίσης να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα (ή κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης) χωρίς έξοδα.

Πριν περάσετε από το κατάστημα μας παρακαλώ τηλεφωνήστε μας ώστε να βεβαιωθείτε πως η παραγγελία σας είναι έτοιμη.

ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

Δε χρειάζεται να ανησυχείτε. Γράφετε το mail σας στο πεδίο «Ξεχάσατε τον κωδικό σας;» που βρίσκεται στη σελίδα εισαγωγής και πατάτε το κουμπί «ΥΠΟΒΟΛΗ». Άμεσα θα λάβετε στο mail σας ένα νέο προσωρινό κωδικό, που θα σας επιτρέψει να μπείτε στο λογαριασμό σας. Μετά την είσοδο στο λογαριασμό σας μπορείτε να αλλάξετε τον προσωρινό αυτό κωδικό που σας εστάλη με ένα νέο διαφορετικό κωδικό, της δικής σας επιλογής.
Σε κάθε περίπτωση, αν ξεχάσατε τον κωδικό σας δε χρειάζεται και δεν πρέπει να ανοίξετε νέο λογαριασμό. Ανοίγοντας νέο λογαριασμό θα χάσετε όλες τις πληροφορίες για τις προηγούμενες παραγγελίες σας στο LAMDASERVICE.GR και το σύστημά μας θα σας αντιμετωπίσει σαν καινούριο πελάτη.

ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΠΕΛΕΞΑ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ;

Το LAMDASERVICE.GR σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας του πληροφοριακού υλικού το οποίο αναρτά στις σελίδες του, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα με σαφή προσδιορισμό της χρήσης του κάθε προϊόντος. Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων σε περίπτωση που δεν είναι τα κατάλληλα για τις ανάγκες σας.

ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ;

Οι παραγγελίες που γίνονται μέχρι τις 14:00 συνήθως αποστέλλονται αυθημερόν, εφόσον τα προϊόντα είναι άμεσα Διαθέσιμα (σε απόθεμα). Μόλις γίνει η παράδοση του δέματος στο courier, θα ειδοποιηθείτε με email (εφόσον έχετε δηλώσει την ηλεκτρονική σας διεύθυνση) και SMS (εφόσον έχετε δηλώσει αριθμό κινητού τηλεφώνου) με τον κωδικό αποστολής. Στην συνέχεια μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του δέματος σας στις ιστοσελίδα της εταιρίας courier με την οποία έγινε η αποστολή. Πιο συγκεκριμένα μπορείτε να εισάγετε τον κωδικό αποστολής και να παρακολουθήσετε την πορεία αποστολής στις παρακάτω ιστοσελίδες:

https://elta-courier.gr/search.asp για τα ΕΛΤΑ Courier (Πόρτα-Πόρτα)

Η παραλαβή του προϊόντος συνήθως γίνεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα της αποστολής. Σε ορισμένα νησιά και απομακρυσμένες περιοχές ενδέχεται να χρειαστεί μία επιπλέον εργάσιμη ημέρα. Τα Σαββατοκύριακα δεν γίνονται παραδόσεις από την courier.

Η ώρα παράδοσης εξαρτάται κάθε φορά από την διαδρομή του courier και δεν δύναται να είναι γνωστή κατά την αποστολή της παραγγελίας. Αν προτιμάτε κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα παράδοσης, μπορείτε να το γράψετε στα σχόλια της παραγγελίας. Από πλευράς μας θα το μεταφέρουμε στην συνεργαζόμενη courier, η οποία λαμβάνει υπόψη τα σχόλια αυτά, χωρίς όμως αυτό να είναι απαραίτητο να τηρηθεί μιας και η υπηρεσία αυτή δεν χρεώνεται.

Σημειώστε πως οι εταιρείες courier αποτελούν εξωτερικό συνεργάτη του LAMDASERVICE.GR . Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να παραδώσουν το δέμα σας το συντομότερο δυνατό. Αν παρόλα αυτά αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα με την courier μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 3473207, ώστε να λύσουμε μαζί το θέμα που έχει προκύψει.

ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΑ;

H LAMDASERVICE από το 1990 είναι μέλος του Συνδέσμου Εταιρειών Απεντομώσεων-Μυοκτονιών Ελλάδος. 

Είμαστε επαγγελματίες απολυμαντές και σας εγγυόμαστε τη χρήση αποκλειστικά εγκεκριμένων μη τοξικών φαρμάκων.

Χορηγούμε επίσημο πιστοποιητικό απεντόμωσης – μυοκτονίας.

Είμαστε πιστοποιημένοι με ISO 9001.

ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;

Στο LAMDASERVICE.GR μπορείτε να αγοράσετε τα προϊόντα μας έχοντας την επιλογή πληρωμής με πέντε (5) διαφορετικούς τρόπους:

1. Μέθοδος Αντικαταβολής (ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ)
Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελία. Όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της ταχυμεταφορικής εταιρείας, ΕΛΤΑ COURRIER, για να σας παραδώσει το δέμα, πληρώνετε μετρητά την αξία της παραγγελίας σας.

2. Πληρωμή με πιστωτική κάρτα.
Δεχόμαστε πιστωτικές κάρτες Visa και Mastercard. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-128 bit και ψηφιακή πιστοποίηση) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών στις περισσότερες από τις 500 μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου. Στη (secure) φόρμα παραγγελίας συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξης της, CCV).

3. Πληρωμή μέσω PayPal.
Η πληρωμή με PayPal γίνεται υπό τους αυστηρούς όρους συναλλαγών που επιβάλλει η εταιρεία PayPal.

4. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας.
Μπορείτε να κάνετε κατάθεση σε έναν από τους κάτωθι τραπεζικούς λογαριασμούς:

EUROBANK:
IBAN: GR 7802600670000270100879896

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ:
IBAN: GR 0801101730000017376384263

ALPHA BANK:
IBAN: GR 3701409880988002310002838

ΠΕΙΡΑΙΩΣ:
IBAN: GR 960172 0870005087090838152

Στην συνέχεια παρακαλούμε αποστείλατε το αποδεικτικό κατάθεσης μέσω e-mail στο info@lamdaservice.gr ή με fax στο 2103473159. Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας και στα τηλέφωνα 2103473207 & 2103473159

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε να δίνετε στην τράπεζα ως αιτιολογία το Ονοματεπώνυμο σας και τον Αριθμό Παραγγελίας.

5. Πληρωμή με μετρητά κατά την παραλαβή από το κατάστημα
Μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά στο κατάστημα μας Κλειτομήδους 12, 176 76 Καλλιθέα, Αθήνα κατά την παραλαβή των προϊόντων σας.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε κάποιο προϊόν βάση των κάτωθι όρων:

Όροι Επιστροφής

  • Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 10 ημερολογιακές ημέρες.
  • Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.
  • Το προϊόν προς επιστροφή να συνοδεύεται με την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο.

Προσοχή! Δεν γίνονται αλλαγές σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη ατομικής προστασίας, εντομοκτόνα, απόσμητικα, απωθητικά, καθώς επίσης και προϊόντα τροποποιημένα κατά αίτηση του πελάτη, όπως και με αλλοιωμένα χαρακτηριστικά.

Διαδικασία Επιστροφής

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, προτείνετε να επικοινωνείτε πριν από κάθε επιστροφή τηλεφωνικά μαζί μας στο +30 210 34 73 207, έτσι ώστε οι λεπτομέρειες της επιστροφής να κανονιστούν με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο.

Διαδικασία επιστροφής: Συσκευάστε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε το κουτί με το οποίο έγινε η αποστολή από εμάς. Τοποθετήστε μέσα στη συσκευασία ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή. Στη συνέχεια αποστείλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Με το που θα λάβουμε το δέμα σας θα δρομολογήσουμε την αντικατάστασή του ή την πίστωση της αξίας του.

Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής/αλλαγής οφείλεται σε λάθος του LΑΜDASERVICE.GR ή σε ελαττωματικό προϊόν, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την LAMDA SERVICE , διαφορετικά τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, ή το προϊόν φτάσει σε εμάς αλλοιωμένο, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ; ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΟΥ;

Με την υποβολή της παραγγελίας σας αυτόματα το σύστημα θα σας στείλει ένα μήνυμα στον λογαριασμό του email σας, που θα σας γνωστοποιεί ότι παραλάβαμε την παραγγελία, τί ακριβώς έχετε παραγγείλει και όλους τους όρους της παραγγελίας. Από το σημείο αυτό και μετά, εσείς δε χρειάζεται να κάνετε τίποτα άλλο. Όταν η παραγγελία παραδοθεί στην ταχυμεταφορική εταιρεία ΕΛΤΑ COURIER ή οποιαδήποτε άλλη εταιρία courier, θα λάβετε ένα νέο μήνυμα – email το οποίο θα αναγράφει τον αριθμό φορτωτικής/αποστολής. Με αυτό τον αριθμό μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας μέχρι αυτή να φτάσει στο χώρο σας.
Η παραγγελία σας θα έρθει στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Για τη διευκόλυνση της παραλαβής θα ήταν καλό να βάλετε στα στοιχεία επικοινωνίας τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ;

Μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα μας επί της οδού Κλειτομήδους 12, 176 76 Καλλιθέα, Αθήνα, καθημερινά 09.00-17.00.

ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ;

Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται δεκτή. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων θα αποκτήσετε πίστωση αντίστοιχης αξίας με τα επιστρεφόμενα προϊόντα που μπορείτε να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε στιγμή σε αγορές στο κατάστημα ή στην ιστοσελίδα μας.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ;

Η αλλαγή των προσωπικών στοιχείων στο λογαριασμό σας είναι πολύ εύκολη. Αφού κάνετε “login” στο λογαριασμό σας στο LAMDASERVICE.GR, δίνοντας το email σας και τον κωδικό σας, κάντε κλικ στο σύνδεσμο «Ο λογαριασμός μου», ο οποίος βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας και εκεί μπορείτε να επεξεργαστείτε όλα τα προσωπικά σας στοιχεία.

ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ;

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας το σύστημα θα σας στείλει αυτόματα ένα email, το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε. Αυτό το email επιβεβαιώνει ότι ολοκληρώσατε σωστά την παραγγελία σας και ότι έχει φθάσει σε εμάς.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να παρακολουθείτε που ακριβώς βρίσκεται η παραγγελία σας μέσα από το σύνδεσμο: https://elta-courier.gr/search.asp εισάγοντας τον κωδικό της παραγγελίας σας. Εκεί μπορείτε να δείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας και να ενημερώνεστε συνεχώς για την πορεία της.
Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του LAMDASERVICE.GR στο +30 210 34 73 207  ή να στείλετε email στο info@lamdaservice.gr αναφέροντας το ονοματεπώνυμο σας και τον κωδικό παραγγελίας.

ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΟΥ;

Για την εξασφάλιση των προσωπικών σας δεδομένων, το LAMDASERVICE.GR χρησιμοποιεί τεχνολογία SSL (Secure Sockets Layer) από την Tophost, μία αναγνωρισμένη ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα του web hosting στην Ελλάδα. Μέσω της ειδικής τεχνολογίας, κάθε στοιχείο που εισάγετε στο LAMDASERVICE.GR κωδικοποιείται.
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε στο LAMDASERVICE.GR διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΑΣ ΜΕΣΩ INTERNET;

Η διαδικασία επιλογής ενός προϊόντος μέσω internet δε διαφέρει πολύ από το συνηθισμένο τρόπο αγοράς, από φυσικό κατάστημα. Βλέπετε τα προϊόντα μας «ξεφυλλίζοντας» τις φωτογραφίες ενώ διαβάζετε τη χρήση τους και τις περιγραφές. Eπιλέγετε το προϊόν που χρειάζεστε και μετά από 2 «κλικ» έχουμε λάβει την παραγγελία σας. Η μόνη ουσιαστική διαφορά είναι ότι δεν μπορείτε να δείτε το προϊόν από κοντά την ώρα που το παραγγέλνετε. Αυτό δεν πρέπει να σας απασχολεί, γιατί γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο έχουμε αναπτύξει μια πολύ εύκολη διαδικασία επιστροφής και αντικατάστασης του προϊόντος που επιλέξατε. Αυτό σημαίνει ότι όταν παραλάβετε το προϊόν που επιλέξατε και αυτό δεν είναι κατάλληλο για τη χρήση που το προορίζετε, το επιστρέφετε και σας το αντικαθιστούμε με κάποιο άλλο.

ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΜΕΣΩ INTERNET;

Το μόνο που χρειάζεται είναι ένας υπολογιστής ή ένα κινητό τηλέφωνο με πρόσβαση στο Internet και ανάγκες για αγορές. Δεν απαιτείται η χρήση πιστωτικής κάρτας. Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, δηλαδή σε μετρητά στον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής με την παραλαβή της παραγγελίας σας.

ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ;

Για την πλειοψηφία των προϊόντων υπάρχει αρκετό διαθέσιμο στοκ. Όταν κάποιο προϊόν δεν υπάρχει σε στοκ κατεβαίνει αυτόματα από το σύστημά μας και εμφανίζεται στη σελίδα του προϊόντος ως “Out of Stock”.

ΕΧΩ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ

Για οποιαδήποτε ερώτηση μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο +30 210 34 73 207, είτε με ένα email στο info@lamdaservice.gr και πολύ σύντομα θα έχετε απάντηση από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.